GELATISSIMO/Stuttgart

Data | 03.02.2018-07.02.2018 |
- Jedyna impreza fachowa poświęcona lodom wytwarzanym w sposób rzemieślniczy w Europie Środkowej
- Targi odwiedzają przedstawiciele lodziarni, cukierni i punktów gastronomicznych głównie z Niemczech, Włoch, Austrii i Szwajcarii (w sumie z 28 krajów)
- Impreza odbywa się w ramach jednej z najważniejszych imprez branży HoReCa w Europie – Targów INTERGASTRA. Ubiegłoroczna edycja targów INTERGASTRA i GELATISSIMO zgromadziła w sumie prawie 1.300 wystawców oraz ponad 96.000 zwiedzających
- Wystawcy targów GELATISSIMO korzystają z potencjału targów INTERGASTRA – zwiedzający INTERGASTRĘ hotelarze, restauratorzy, firmy cateringowe i handlowe przy okazji odwiedzin na targach zapoznają się również z ofertą wystawców GELATISSIMO
- Targi GELATISSIMO wraz ze specjalnym obszarem tematycznym poświęconym kawie zajmą halę wystawienniczą nr 1 o powierzchni ponad 20.000 m2
- Potencjał rynku lodziarskiego w Niemczech
- Lody produkowane rzemieślniczo bardzo zyskują na znaczeniu w sektorze HoReCa gospodarki niemieckiej. W Niemczech jest ok. 6.500 kawiarni sprzedających lody (z czego 5.000 sprzedaje własne wyroby lodowe) oraz około 3.200 cukierni sprzedających lody. Około 20% ogólnej ilości lodów sprzedawanych w Niemczech jest wytwarzana rzemieślniczo. 5 – 6% całkowitego dochodu kawiarni i cukierni pochodzi ze sprzedaży lodów
Zakres tematyczny targów
- Surowce i dodatki do produkcji lodów – surowce, dodatki, aromaty, wsady owocowe, dodatki orzechowe i czekoladowe, posypki do lodów
- Maszyny do lodów
- Technika produkcji – m.in. technika chłodzenia, chłodziarki, klimatyzacja, maszyny do lodów, automaty do śmietany, technika pakowania, czyszczenie i higiena
- Wyposażenie i wystrój – urządzenia do sprzedaży lodów, lady, oświetlenie, zastawa stołowa i sztućce, dekoracja stołu, systemy kasowe
- Sprzedaż i prezentacja – karty lodów i karty menu, puchary na lody i łyżeczki do lodów, wafle do lodów, promocja sprzedaży, pojazdy do sprzedaży lodów, opakowania i dekoracje
- Usługi, porady, informacje – m.in. prasa, związki i organizacje, franczyza