Zapraszamy do naszego sklepu online
EN
+48 32 30 19 100
Wspólnie tworzymy rozwój

Dni Otwarte XII edycja – pomysły na Wiosna/Lato

Data 11.03.2014-12.03.2014

XII edycja targów Dni Otwarte Polmarkus (11-12 marca) była wyjątkowa pod względem nowości, ilości wystawców, a nawet… pogody. Jeśli chodzi o liczbę odwiedzających – to rekordowa; odwiedziło nas 320 firm!

Zaprezentowane przez technologów naszej firmy koncepty cukiernicze oraz smaki lodowe na sezon 2014 wzbudziły ogromne zainteresowanie.  W witrynie cukierniczej Polmarkus znalazł się nugat, słodki sandwich oraz wariacje na temat tarty; które kontynuowane będą na warsztatach prowadzonych w siedzibie firmy.
Zwłaszcza nugat i słodki sandwich doceniano za efekt końcowy i wykonanie; to produkty, które już wkrótce mogą stać się – podobnie jak wcześniej makaroniki – hitem rynkowym.
Klienci chętnie degustowali też proponowane przez Polmarkus smaki lodowe na 2014: Wanilię z czarnym bzem, Krem Otella, Malinę z Jagodą, Gianduię (czekoladę z orzechem laskowym). Były sorbety – oparte na doskonałej jakości puree owocowych (wykorzystywane także w granitach) – i lody w wersji płaskiej czyli Cremino, wyróżniające się na tle wypiętrzonych kuwet. Podczas specjalnej degustacji past Elenka, każdy z przybyłych miał okazję przekonać się o jakości tych past.

Również koncept piekarni gastronomicznej wzbudził ogromne zainteresowanie – wierzymy, że jest to jeden z kierunków rozwoju naszej branży. Na bazie nowych mieszanek Polmarkus – Panefit Ziarenko, Panefit Dyniowy oraz Sunflower (Słonecznikowy) przygotowaliśmy przekąski zgodne z najnowszymi trendami, gdzie piekarnia ma być miejscem, gdzie o każdej porze dostaniemy coś dobrego, sycącego i w wersji na wynos. Dzięki temu, że nieustannie wprowadzamy nowe produkty nabiałowe i gastronomiczne, w naszych konceptach piekarniczych znalazły się: pizza-wieniec, banica (ciasto ze słonym serem bułgarskim), słone kieszonki oraz koreczki z tortilli i tarta na tortilli. Pomysłem, który chętnie podchwytywano, były „shoty na słono” – czyli połączenie wytrawnych musów z sałatką w wersji na jeden ząb oraz niecodzienne wykorzystanie ciasta parzonego i wypełnienie go pikantnymi pastami. Coraz bardziej zacierają się granice między tradycyjną piekarnią, a punktem gastronomicznym; wiele pytań dotyczyło oferty pieczywa mrożonego, mrożonych produktów gotowych takich jak: mrożone omlety, rolada jajowa oraz farsze gastronomiczne w tym nowości marki Suprima: farsz węgierski i szpinakowy.

Zobacz naszą galerię.

© 2008-2025 - Polmarkus Sp. z o.o. realizacja PIDI