EUROPAIN/Francja

Data | 11.01.2020-14.01.2020 |
Specjaliści z piekarni, przemysłu cukierniczego i czekolady muszą ciągle rozwijać się, unowocześniać różne aspekty swojej działalności.
Codzienne napotykają na wyzwania, z którymi muszą zmierzyć się: przygotowanie i produkcja, nowy zakres produkcji, doprecyzowanie oferty sklepów, zarządzanie zespołami, komunikowanie się z klientami i zarządzanie nimi. Dokonują kluczowych wyborów jak np. wybór opakowania, planu rozwoju, wyboru sprzętu, produktów. Na te i inne nurtujące zagadnienia uzyskamy odpowiedź będąc na Europain 2020 – Międzynarodowych Targach Piekarstwa, Lodziarstwa, Wyrobów Czekoladowych i Słodyczy.
Europain 2020 to także:
• nowe miejsce: Paris Expo Porte de Versailles
• nowe terminy: od 11 do 14 stycznia 2020
• nowe treści dla większej kreatywności i biznesu
NOWE MIEJSCE
Europain opuszcza Parc des Expositions w Villepinte, aby ponownie zintegrować Paryż i ustatkować się na 4 dni w hali 1 Paris Expo Porte de Versailles. Centralna lokalizacja zarówno dla turystów z Ile-de-France, jak i regionalnych i międzynarodowych, ta strategiczna lokalizacja pozwoli im odkryć na miejscu nowe paryskie koncepcje piekarnicze.
NOWE TERMINY
Po szaleństwie czekolady i innych ciastek, a zwłaszcza przed świętami Walentynkowymi i Wielkanocą, profesja chciała umówić się na spotkanie w styczniu, profesjonalny spokój sprzyjający strategicznemu myśleniu i inwestycjom. Dlatego Europain proponuje 4 dni odkryć i inspiracji od 11 do 14 stycznia 2020 r.
NOWA OFERTA
Świadomi, że profil inwestorów piekarniczych się zmienił, Europain wzbogaca swoją zawartość, oferując nowe animacje dostosowane do najnowszych generacji przedsiębiorców.
Cel: jeszcze więcej pokazów biznesowych w przyjaznym i kreatywnym otoczeniu biznesowym dzięki:
• nowym scenom demonstracyjnym z wzbogaconym, konkretnym i informacyjnym programem w bezpośrednim kontakcie z najlepszymi profesjonalistami.
• Jeszcze bardziej eksperckie i wizjonerskie Forum Europejskie, w celu omówienia z przedsiębiorcami i specjalistami wszystkich ekonomicznych i technicznych problemów sektora.
• Zindywidualizowane spotkania biznesowe między odwiedzającymi i dostawcami, aby szybko i sprawnie znaleźć najlepsze opcje inwestycyjne.